fredag 18 november 2016

Jag känner min hund

Nu är Lexus inte alltid den mest logiska hund men han är väldigt duktig på att upptäcka saker som i hans ögon står ut. Efter att ha levt med honom i några år nu så kan jag oftast avgöra fort vad det är som han anser förtjänar en utskällning. Idag på promenaden drog han iväg i full fart med svansen rätt upp. Givetvis spanade jag av vad det var som han tyckte var upprörande och jag kunde fort avgöra vad det var.
Om någon nu tittar på bilden och inte förstår vad han är upprörd på så är det trädstammen. Nu brukar han inte reagera på trädstammar, hade han gjort det skulle det varit jäkligt drygt att bo här. Att han reagerade på den här beror enligt mig på att barken är borta högst upp så det är en annan färg där.

Så att ingen får för sig något nu så är det säkrast att jag betonar att om det hade varit något olämpligt han hade tänkt skälla på så hade jag givetvis inte låtit honom springa till det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar