fredag 17 juni 2016

Snart?

Känns helt klart som om brukshundklubben och jag har olika åsikter om vad snart innebär. Fick ett mail där de informerar mig om att mitt medlemskap snart går ut. Jag är medlem till 30/9 lite mer än tre månader kvar alltså på mitt medlemskap. Jag har inga planer på att förnya det så de får skicka hur många mail de vill. Jag är varken i form för tävling eller seriös träning så därför ser jag ingen mening med att vara med. Att åka 10 mil enkel resa för att lulla runt på en plan gör jag inte.

Jordgubbsplantorna mår utmärkt och det ser ut att bli riktigt mycket jordgubbar i år

4 kommentarer:

  1. Jag har också reagerat på det där med snart. Jag förväntar mig då fakturan inom kort tid men det tar evigheter innan den landar i brevlådan. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite underligt är det allt. Skulle vara kul att få veta hur de kom fram till att det är lämpligt med en påminnelse tre månader i förväg.
      Kram

      Radera
  2. Jag fick också ett sånt meddelande jättetidigt, själv hade jag ingen koll och trodde några veckor senare att jag inte var med längre. Så jag blev ganska förvånad när jag fick tidningen ytterligare några veckor efter det. Men NU är jag nog inte medlem längre, haha...

    SvaraRadera