tisdag 22 december 2015

En del besökare förvirrar mig

Det är alltid kul när människor tittar in här på bloggen, de som lämnar kommentarer är ännu trevligare. Genom åren har det funnits besökare som förvirrar mig. Under en period fick jag ofta besök av någon/några på totalförsvarets forskningsinstitut. Vet fortfarande inte varför men det kändes udda. Rikspolisstyrelsen har också hittat hit, lika skumt det. Det som förbryllar mig lite nu är en besökare som tittar in på bloggen några gånger i veckan, tittar på sidan länkar och sedan försvinner vidare. Om det nu är någon som vill ha en länk till sin sida/blogg så är mitt tips att lämna en kommentar eller skicka ett meddelande för jag har inga telepatiska förmågor. Finns inte så många som jag på rak arm kommer på att jag inte vill länka till så det är bara att fråga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar