måndag 30 mars 2015

Så var hon hemma igen

Kanske lite konstigt att skriva så men det är lite så det är. Vi hämtade hem Yanas aska idag och nu är det bara att komma på vad hon ska begravas under. Det dröjer innan snön är borta och det går att gräva så det är ingen stress med det.

Idag hämtade jag även förstoringarna på mina bilder som jag beställde och jag var lite nervös när jag öppnade kuvertet. Det hade jag inte behövt vara för bilderna var snygga. Jag köpte ramar inne i Malung som var lite mindre än bilderna för det ville min plånbok. Det blev några cm som jag fick klippa bort på bilderna men det gjorde inget. Så här ser det ut i hallen nu.
Jag vet att bilden inte är den bästa men den får duga

2 kommentarer:

  1. <3 Mina hundars aska står på bokhyllan hemma, det skulle inte vara så med Oliver egentligen men det blev så och sedan fick Uzie göra honom sällskap. Ni har ju tid på er att fundera.
    Det blev jättefint på väggen tycker jag, kan du inte posta själva bilderna som du förstorat? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Snart dyker bilderna upp i ett eget inlägg, kom inte på den tanken själv

      Radera