onsdag 25 mars 2015

Billiga fotoramar?

Jag har beställt ett par av mina bilder som posters i storleken 30x45 och har nu kunnat konstatera att den storleken på ramar verkar klurigt att hitta billigt. Det billigaste jag hittat är 90kr/st plus frakt på 125kr. Frågan jag har är om någon vet något billigare ställe att köpa ramar på? Ramar i storleken 30x40 går det att få tag på för runt 50kr men jag har ingen lust att kapa bilderna. Storleken 40x50 fungerar inte för då får inte ramar plats på stället var jag tänker hänga dem.

2 kommentarer:

  1. Jag har suttit och googlat nu men hittar inget billigare heller. Det är konstigt att det är så svårt att hitta ramar till ok priser när man kan beställa det formatet tycker jag. Hoppas att du hittar några bra, billigt var det inte. :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snäll du är som googlade. Det verkar tyvärr som om det är väldigt svårt att hitta billiga ramar

      Radera