lördag 14 juni 2014

Ren collie och delar av döda djur

Vi börjar med en ren collie eftersom det är rätt ovanligt här.

Vi har pratat rätt länge om att köpa något tillskott till Yana för hennes leder. Hon är 9 år nu och ibland ser hon lite stel ut så det kändes som ett bra idé att prova något och se om det gör någon skillnad. Det blev det här.
Att bara beställa en sak klarar jag inte riktigt så det blev även lite saker till hundarna att gnaga på.
Kalkonfötter, torkade kycklinghalsar och tuggpinnar blev det till djuren. Kycklinghalsar var tydligen väldigt gott för hundarna slukade varsin väldigt fort. Det ska bli intressant och se vad de kommer att tycka om kalkonfötter

5 kommentarer:

  1. Snygga Lexus! Jag lånar den andra bilden till hans sida på kennelsidan. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han har blivit väldigt snygg, lite synd är det nog att jag inte är road av utställning. Det är bara att ta bilder, det vet du. Kram

      Radera
    2. Jag vet men tänker säga till när jag lånar en.

      Radera
  2. Jag gav Uzie ett engelskt glukosamin/MSM/chondroitin/hyaluronsyra-preparat (efter rekommendation från Anna på AoH) hennes sista år i livet och märkte klar skillnad. Hoppas att det funkar bra för er också.

    SvaraRadera
  3. Jag gav Uzie ett glukosamin/MSM/kondroitin/hyaluronsyra-preparat hennes sista år i livet och märkte klar skillnad, jag hoppas att det funkar för er också.

    SvaraRadera