måndag 1 juli 2013

Uppdatering om Nordic lenses och annat

Jag insåg att jag glömde skriva hur det till slut blev med Nordic lenses (skitföretag). En dag när jag loggade in på inkassoföretaget för att se hur det hade blivit kunde jag se att jag inte längre hade något ärende där. Någon ursäkt från Nordic lenses fick jag aldrig vilket var det minsta jag anser att jag hade kunnat få, jävla skitföretag. Här går det att läsa vad det handlar om

Jag får även lov att konstatera att uppfödarna till Lexus är fantastiska. Lexus bor hos dem för tillfället och jag är så tacksam mot Åsa och Kent för att de tar hand om min pälsapa. Nu är det ingen idé att någon hör av sig till Puckolinas Kennel och försöker köpa Lexus för han är inte till salu.

1 kommentar:

  1. Uppfödarna hälsar att Lexus själv är helt underbar. Du har uppfostrat honom fint. Dock kissar pojkarna i kors om jag inte är med och det har resulterat i att Lexus är i ännu större behov av ett bad än tidigare. Först måste bara en massa lös päls bort...

    SvaraRadera