torsdag 18 april 2013

Plask plask

Regnet har fallit hela dagen och jag vet att jag borde ha tränat Lexus lite i alla fall. Lär han sig att träna i alla väder behöver jag inte fundera på hur det går på tävling om det ösregnar. Men nej idag har jag varit för slö och tanken att träna i regn kändes inte lockande. Till mitt försvar får jag säga att det ofta regnar här så det kommer att bli många chanser att träna i regn.  Promenad tog vi oss givetvis ut på i alla fall. Om jag hade haft med mig min systemkamera så skulle jag kunna ha visat en bild på en duvhök men nu hade jag med mig kompaktkameran. Ni får tänka er en bild i huvudet på en fågel som sitter i en gran och spanar.


Tar man sig en bit upp så går det att se långt.

Lexus passade på att plaska lite även idag

1 kommentar:

  1. Låg lite efter med dina inlägg. Men måste erkänna att det inte känns så väldigt dumt just nu. Tänk att få se bilder från vinter till vårkänsla på en kvart.
    Gillar bilden du tagit på snön som töar.

    SvaraRadera