onsdag 24 april 2013

Inte så billig

Nu skriver jag det på ett tydligt sätt här så slipper jag i framtiden förhoppningsvis fler företag som vill "samarbeta" med mig. Jag vill inte samarbeta med något företag. Med samarbeta så menar de att jag ska ägna mig åt att skriva blogginlägg som hyllar företagen och sedan slänga in länkar i texten till företaget. Om någon då klickar på länkarna och köper något så får jag någon kr. Sånt gör jag inte.

Skriver jag något positivt om ett företag så är det mina egna erfarenheter av företaget och ingen betalar mig. Jag har inte heller fått någon kr för att skriva något negativt om något företag.


Jag kommer aldrig att ägna mig åt att hylla företag och i bästa fall tjäna någon kr på det. Erbjuder någon mig riktiga pengar är det kanske en annan sak...

Jag roade mig att googla lite på det senaste företaget som ville samarbeta med mig och det är en hel del som tydligen nappade på deras erbjudande och har skrivit om dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar