torsdag 28 mars 2013

Rätt beslut

Igår fick jag tillbaka min kamera från service och i dag har jag hunnit prova den lite. Det är en tydlig skillnad på bilderna (tydlig för mig i alla fall), nu hamnar skärpan som den ska. Jag får dra lärdom av det och nästa gång jag funderar på om något är fel ska jag inte vela i flera månader innan jag gör något åt det.
Rådjuret hade koll på oss
Och Lexus hade koll på rådjuren. Det verkar som om det är två flockar med rådjur i närheten nu. Ena flocken verkar vara mer vana vid att folk promenerar förbi för de bryr sig inte mycket. Den andra flocken däremot flyr i full panik, en av rådjuren i den flocken lyckades till och med ramla när den skulle fly. Då befann vi oss ändå på ett avstånd av runt 50 meter och jag hade nog inte ens upptäckt dem om de inte hade rusat i full panik och klivit på grenar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar