fredag 15 mars 2013

Jag är inte road

Det finns gränser och temperaturen i dag är inte trevlig.
Det är oftast jag som släpper ut hundarna i trädgården på morgonen och den som alltid hänger med ut är Lexus. Yana och Freyja följer med om de anser att det är en vettig temperatur. Deras sätt att kolla av det är att sätta sig i hallen och när jag öppnar ytterdörren så känns det rätt fort om det är kallt eller inte. Anser de att det är för kallt sitter de kvar och är det lagom temperatur kommer de till dörren. I dag följde de inte med ut och när det var dags för promenad försökte båda gömma sig.

4 kommentarer:

  1. Jag förstår dem! För det var kallt hos mig och då var det "bara" -13°..... Dags att gå i ide?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter utmärkt. Jag kan tänka mig att dyka upp i maj/juni igen

      Radera
  2. fy så kallt, då ska vi sluta gnälla över våra ynkliga +2 ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. +2 skulle jag bli riktigt glad över=)

      Radera