onsdag 2 januari 2013

Svårt

Jag hade tagit en bild men lyckades radera den så nu får ni tänka er en bild på knölig snö och is. Det som är svårt om jag nu bortser från galna människor är att aktivera Lexus. Vi har tränat lite vänstersvängar ute och det är i stort sett det som går att träna. Några meter i trädgården är nästan isfria så där går det att träna. Lexus skulle behöva springa av sig men jag vill inte släppa honom i skogen nu när det är skare på snön blandat med is. Det är av hänsyn till honom och de vilda djuren, jag vill inte att något djur skrapar upp benen på skaren. Jag håller tummarna för antingen mer snö eller värme så att det blir barmark

1 kommentar:

  1. Kiros gjorde en praktvurpa på lunchpromenaden. Han hoppade över en snökant och halkade på isen. Det blev en rejäl smäll på bröstkorgen men han verkar inte ha slagit sig särskilt mycket. Här bär inte skaren hundarna idag men kanske imorgon efter ytterligare en kall natt.

    SvaraRadera