fredag 7 december 2012

Förutspår att det blir en jobbig helg

Sambon åkte i morse och kommer hem på söndag kväll. Planen var självklart att jag skulle ha hand om hundarna. Min plan var även att jag till idag skulle vara klar med en omexamination som ska vara inne senast på måndag och en ny examination som också ska vara inne på måndag. Får jag inte in omexaminationen så har jag ingen chans att bli godkänd på kursen. Nu hade jag inte planerat in att bli sjuk så jag har inte ens börjat skriva. Av erfarenhet så vet jag att om jag har Freyja hemma så får jag ingen studiero. Tacksamt nog så gick det att ordna med ett annat alternativ åt Freyja så jag har bara Yana och Lexus. Som jag mår nu kommer det att bli en stor utmaning att hålla två hundar nöjda och inte somna när jag pluggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar