måndag 31 december 2012

Dags för telepati igen

Nu är vi lite härdade när det kommer till att telefonen och internet inte fungerar. Det händer lite då och då och nu är det så igen. Nu är det mobilt internet som gäller till det andra är fixat. Så vill man ha tag på oss går det bra med telepati eller ringa på mobilerna.

Det ska bli intressant att se hur Lexus kommer att reagera på fyrverkerierna, här brukar det vara så lite så det är aldrig någon anledning att oroa sig. Känner jag Lexus rätt så kommer han att bli förbannad, brist på humör har han inte. Varken Yana eller Freyja har brytt sig tidigare så jag tvivlar på att det blir någon reaktion från dem.


Får passa på att önska Gott nytt år! Det jag önskar och hoppas för 2013 är att alla två och fyrbenta som jag bryr mig om får vara friska

3 kommentarer:

  1. Gott nytt år till er också! Vi hoppas på ett underbart 2013.

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år och god fortsättning!

    SvaraRadera