onsdag 12 december 2012

Dags att spy lite galla

Fy så jävla trött jag är på att skriva ihop fullständigt idiotiska texter och bli tvingad att läsa andras texter. Det ger mig inget och jag lär mig inget av det. Enda anledningen jag kan se till upplägget är att lärarna vill göra så lite som möjligt.

För att bättra på mitt humör pulsade jag och Lexus genom skogen till Åckensjön.


Åckensjön under snö och is


Lexus sprang runt rätt mycket och jag funderade över hur vettig jag är som hade med mig systemkameran. Nu blev det inga bilder tagna på de jobbigaste ställena för jag hade full upp med att inte ramla.

1 kommentar:

  1. Hej

    Googlade "jag pluggar utveckling av e-tjänster" och hamnade här stämmer det?
    Hur tycker du utb är, har kommit i för vt-13 men är lite i valet och kvalet.
    Mvh Emma

    SvaraRadera