lördag 29 december 2012

2 timmar

Det blev en koppelpromenad på nästan 2 timmar för hundarna nu på dagen. Den enda som hade kunnat vara lös är Yana och för hennes del spelar det ingen större roll om hon går lös eller i koppel. Lexus litar jag inte på helt och när det är älg nära tar jag ingen risk och Freyja förlorade förmånen att få springa lös när hon inte lyssnade sist. Att pulsa i snö i nästan två timmar tog på krafterna, hundarna vilar nu och vi dricker kaffe.
Tankarna idag är på grannen tvärs över älven. Tror inte att det finns något som skulle ändra min uppfattning om honom

1 kommentar:

  1. Jag förstår verkligen att du tycker synd om din granne, det gör jag också. Även om jag är skeptisk till hans agerande så verkar han må jättedåligt över det som hänt och förtjänar verkligen inte att hängas ut på det sätt som nu sker.

    SvaraRadera