onsdag 7 november 2012

Leksaken åter hittad

För ett tag sedan så gömde jag en leksak ute när vi var på promenad. Den dagen hade Lexus ingen lust att leta efter någon leksak. Varje gång som vi har promenerat där så har jag tittat lite extra. En ljus leksak gömd bland torrt gräs som det har snöat och regnat på är inte så lätt att hitta. I dag när vi promenerade där stannade Lexus till och gick till en liten gran och började nosa runt under den. Efter en liten stund så kom han fram till mig.
Han hade lyckats hitta leksaken. Lite skitig och stelfrusen men att leka med den gick utmärkt.
Jag får nog helt enkelt se till att göra någon/några leksaker av lite mer färgglada lakan. Så att jag har en möjlighet att hitta dem om Lexus inte känner för det

2 kommentarer:

  1. Dom är underbara de små liven. Inte alltid man vill leta efter det matte kastar bort=)

    SvaraRadera
  2. Själv har jag en röd dummy, relativt enkel att hitta om hunden inte gör det =)

    SvaraRadera