lördag 22 september 2012

Ruggo väder

Ruggo väder är alltså regn,blåst och kallt. Nu kunde vädret inte hindra mig från att testa den nya kameran lite.
Bilderna blev helt okej med tanke på förutsättningarna. Det är en del som skiljer sig från min gamla kamera så jag måste lära känna den här kameran ordentligt.
Nu var det väldigt dåligt med ljus ute så det blev en del begränsningar när det kommer till hur jag kunde ställa in kameran. Den här bilden visar det tydligt, kort skärpedjup och taget med lite för lång tid bara för att slippa höja iso. Nu måste jag även lära mig att tänka om när det gäller iso, den här kameran klarar högre utan att bilderna blir allt för gryniga.
Yana
Lexus

Freyja
Jag är riktigt glad över kameran och det ska bli intressant att se hur bilderna kommer att bli när jag har lärt mig den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar