onsdag 5 september 2012

Alternativa spårsnitslar?

Ja herre gud än har jag inte lärt mig att planera alls. I kväll blir det träning på kennelklubben och jag har lovat att lägga ett spår när vi ändå är på klubben. Eftersom vi oftast åker någonstans när vi ska lägga spår så ligger våra spårsnitslar i en kasse i ena bilen. Det är praktiskt om man får för sig att lägga ett spår när man ändå är ute. Det är mindre praktiskt när bilen är på service. Jag ska ta och rota runt lite för med lite tur kan det nog finnas lite snitslar i jackfickor och gör det inte det får jag hitta på något annat att markera spåret med.

Lexus är bra i magen igen hade han inte varit det skulle jag givetvis inte ens fundera på att åka upp till klubben. Han har däremot inte fått full ranson mat idag och en hungrig collie ger en inte mycket studiero.
Det börjar bli mycket färger i naturen igen och det är nog dags att acceptera att hösten är här.
Alla pinnar/träd måste släpas en bit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar