onsdag 25 juli 2012

Tränar lite och funderar

Största skillnaden när jag tränar Lexus mot när jag tränade Toker är att jag avbryter fortare när det inte går som jag har tänkt. Sen funderar jag lite och försöker komma på rätt sätt att träna. Nu är det lite lurigt att träna för Lexus vill gärna ha kamp som belöning och det vill inte jag belöna med innan hans ben har fått vila någon dag till. Jag håller även på och velar om jag ska försöka byta ingång för jag tänker hela tiden fel och det blir inte bra. När jag inte tänker mig för så blir det att jag vill ha in honom på vänster sida och fortsätter jag att vimsa runt kommer det sluta med att Lexus gör på båda sätten och det blir inte bra alls. Jag tar det fortfarande väldigt lugnt med träningen och jag är nöjd med att han håller ögonkontakt när han sitter på vänster sida och behåller ögonkontakten när vi går ett steg.

1 kommentar:

  1. Ja gör ett beslut som du kan hålla fast vid. Jag insåg försent hur kul jag och vovvan kunde ha haft det om jag bara varit mer bestämd och konsekvent från början...

    SvaraRadera