måndag 30 juli 2012

Lexus

Det har varit en lugn dag för Lexus om vi nu förtränger att han var nära att ta en skatunge. Skatorna i år verkar vara ovanligt korkade så jag blir förvånad om inte någon kommer att bli dödad av någon av hundarna. Jag tyckte att Lexus rörde sig lite stelt i morse men sambon var av en annan åsikt, han tyckte att han rörde sig som han brukar. För att vara på den säkra sidan så har jag ändå gjort mitt bästa för att Lexus skulle ta det lugnt och helt lyckades jag inte.
Gräva gick det utmärkt att göra i alla fall. Den här gången gjorde det inget för det är stubbarna från häggen som ändå ska bort. Jag tycker allt att Lexus börjar påminna om sin mor, idag tittade han på mig med väldigt bedjande ögon och det var precis som om det var Yuffie som ville ha något ätbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar