måndag 7 maj 2012

Passa er när ni ser den här

Anledningen till att sambon åkte bort var för att hämta den här bilen. Eftersom jag hatar vita kombibilar så tyckte han att den var en bra bil till mig. Nu har jag fått acceptera att man måste ha kombi när man har hundar men vit måste man inte ha. Min körförmåga är inte den bästa fast jag har haft körkort i ett par år så när ni ser den här på vägen rekommendera jag att fort ta sig bort. Man skulle kunna tro att jag fick mitt körkort i ett flingpaket men så är det inte. Jag fixade körkortet på första försöket. På uppkörningen blev jag osäker på om det var 50 eller 70 på en sträcka så jag fattade beslutet att köra 60 för det måste vara bra... Nu var det dock 50 på den sträckan men körkortet fick jag ändå

3 kommentarer:

  1. Snygg bil :) Vår lilla hybrid är svart och den ser konstant skiten ut.

    Inte ens den vita bilen vi hade för ett par år sedan såg så lortig ut som den vi har nu.

    Gillar röda bilar, men av någon skum anledning så krockar jag eller hamnar i diket med dem.

    SvaraRadera
  2. Blunda när du går förbi bilen. Väl inne i den ser du nästan inte färgen. Jag ville inte ha en silverfärgad, men vad är det som står på vår gård? Bilen ser fin ut även om den är vit.

    SvaraRadera
  3. Hahaha... Kan inte låta bli att le åt din text.
    Det kommer säkert att gå bra för dig att köra.

    SvaraRadera