måndag 28 maj 2012

Kan det ens kallas för promenad?

För mig så är promenader något man ägnar sig åt för att motionera sig själv och/eller en hund. Att vara ute en sväng med Lexus är inte direkt fysiskt krävande. Idag blev det en kort sväng vid ån och promenaden hade nog tagit runt en kvart om jag hade varit ute med de vuxna hundarna. Med Lexus tog det en timme, mycket att upptäcka och titta på.

På bron tyckte han att det var en bra idé att jaga myror.
När vi hade kommit över på andra sidan bron så fick Lexus vara lös en stund
Nu fanns det inga bävrar som försvarade träbitar och det var nog tur. Vet inte vem jag skulle sätta pengar på om det skulle bli bråk mellan Lexus och en bäver.
Det är lättare att se att han har vuxit när man tittar på bilder på honom för det är inte så tydligt när man ser honom varje dag.

Jag kan konstatera att jag har tydliga brister när jag skriver tidigt på morgonen. En del av mina svar på kommentarer skulle nog få en lärare i svenska att börja gråta. Nu har jag inte heller hittat någon möjlighet att redigera kommentarer utan jag kan bara radera så det får stå som det gör. En förklaring kan vara att min dag oftast startar runt 5 och slutar oftast runt 23 och när jag inte får sova 8h så är inte min hjärna startad på morgonen
tumblr tracker

3 kommentarer:

  1. Huu vad tidigt du måste kliva upp, jag kliver oftast upp 6.30 på vardagarna o jag tycker det är tidigt...
    Lexus är så fin!

    SvaraRadera
  2. En full normal dag enligt mig. Dock medger jag också att min hjärna inte vaknar förrän vid 7-tiden trots att jag kliver upp 5.

    SvaraRadera