onsdag 18 april 2012

Udda kombination

Det är inte ofta som jag tittar på saker i min närhet och reflekterar över sakerna. På morgonen kastade jag ett öga på mitt sängbord och slogs av vilken underlig blandning av böcker som jag läser.
Det har varit dåligt med tid och ork att läsa sånt som inte är nödvändigt(kurslitteratur) men det känns som om jag har lite mer ledig tid nu. När jag tillbringar hela dagar med att läsa kurslitteratur så känns det inte lockande att läsa mer oavsett hur bra böckerna är. Lydnadsträning i teori och praktik var en gåva från Åsa och Kent och det är en bok som jag räknar med att ha nytta av.

3 kommentarer:

  1. Tja, det är väl bibeln som verkligen sticker ut i den samlingen. Jag skrattade gott i alla fall åt bilden.

    SvaraRadera
  2. Bibeln? Vem är du & vad har du gjort med Carro?

    /kgm

    SvaraRadera
  3. kgm: Haha, jag är den jag alltid varit. Inte helt vettig jämt som du vet men ack så rar

    SvaraRadera