lördag 3 mars 2012

Inbördes beundran

Jag har alltid haft svårt för klubbar och liknande som ägnar sig åt inbördes beundran. Att det förekommer i hundvärlden är något som är välkänt. För ett tag sedan så blev jag medlem på en fotosajt i avsikt för att helt enkelt kunna bli bättre på att ta bilder. Igår avslutade jag mitt medlemskap där. Efter att ha sett att folk i sina kretsar prisar varandras bilder oavsett hur bilderna ser ut så gav jag upp. En del bilder förtjänar verkligen allt beröm men när många bilder både är dåliga tekniskt och motiven är fula får beröm så känns det meningslöst. Allt i livet handlar om att utvecklas och det gör man inte om man bara sitter och berömmer varandra för sånt som inte är bra.

3 kommentarer:

  1. Nope utvecklas gör man inte.

    Hos oss står det att hunden får vara lös om man har den under kontroll och det har du väl iaf??

    Underbara bilder de två senaste veckorna :)

    SvaraRadera
  2. Gett upp sådana klubbar för länge sedan.

    Dina bilder är grymt bra :)

    SvaraRadera
  3. Pjak: Jodå det tycker jag nog. Hundarna får givetvis hålla sig inom ett visst avstånd. Tack

    Ingalill: Tack

    SvaraRadera