tisdag 3 januari 2012

Lite stressad

Den riktiga stressen kommer om cirka en vecka så jag tar det med ro. Stressen har en förmåga att alltid dyka upp när slutdatum för kursen som jag läser närmar sig. Jag anar att det har något att göra med att jag har en förmåga att alltid ta det lite för lugnt i början av en ny kurs. Att jag någon gång kommer lära mig att planera bättre har jag helt gett upp hoppet om. Än så länge så har jag alltid fått in tentor/uppgifter i tid även om det oftast bara brukar vara någon minuts marginal.
För någon dag sedan fick Freyja leka lite med en lapphund som bor här i byn. Tyvärr så hade jag inte kameran med men det var kul att få se Freyja leka med någon. Yana är inte så road av att leka med andra hundar så Freyja har inte fått leka med så många sedan Toker avlivades.
snöklump i ån
Idag på promenaden så hittade jag spår av ko och kalv och det var roligt för det har varit väldigt öde på älgar sedan jakten.
Lite rådjursspår fanns det också men annars så var det ovanligt öde.
Yana
Något säger mig att jag borde ta och plugga lite så så får det bli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar