tisdag 5 juli 2011

Väst

Igår fick jag ett sms om att västen jag beställde från ITAB fanns att hämta på ICA. Idag blev det då en tripp in till Malung för att hämta paketet. Jag är helt klart nöjd med mitt köp och den kommer att fungera bra som en hundträningsväst. Den har ett par innerfickor vilket känns väldigt smidigt så att jag slipper riskera att slänga iväg min mobil som belöning. Jag har en förmåga att alltid glömma i vilken ficka som jag har lagt leksaker. Det finns många fickor på västen och fickan på ryggen är lätt att komma åt. Det enda negativa som jag kan säga om den är att den är lite stel men jag utgår från att västen kommer att bli smidigare med tiden. Här kommer lite bilder på hur västen ser ut. Eftersom jag hatar att vara med på bild så föredrar jag att visa bilder som jag är halshuggen på.

Som synes så är det en rak modell på västen och den är rätt lång(jag är 180).

1 kommentar:

  1. Snyggt! Det kommer att bli jättebra.

    Lycka till imorgon om du åker :D

    SvaraRadera