onsdag 20 juli 2011

Motion

Den här veckan så har jag haft Toker och Yana hemma med mig. Vilket har gjort att jag har passat på att ta en hyfsat lång promenad per dag med hundarna i koppel. Freyja är för ung än för det så jag passar på när jag har de vuxna hemma. Under den här sommaren har det varit lite för lite motion och lite för mycket onyttigheter.  Det har varit trevligt men om jag ska slippa gå runt insvept i lakan så är det bra om jag inte blir fetare. I dag blev det en promenad på nästan 6km och det tog lite mer än en timme och det känner jag är helt okej. Den som var tröttast av oss när vi kom hem var inte helt otippat jag. Det är alltid lite kul att kolla på Mät din runda för att se hur lång promenaden blev. Enda tråkiga med Mät din runda är att jag tycker att det är omöjligt att se hur lång promenad som man har tagit om man har gått i skogen men det kan jag leva med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar