onsdag 1 juni 2011

Massa bayrare räknar jag med att se under ett par dagar

Imorgon bär det av till Arboga för spårträff och landskampsuttagning. Det är schweisshundklubben som håller i det hela och jag är ganska säker på att vara den enda på plats med en collie. Jag och Toker kommer nog vara med lite grann och passa på och lära oss lite mer om eftersök men i huvudsak blir det sambon och Yana och Freyja som kommer att vara delaktiga. Sambon och Yana ska tävla om en plats till landskampen i år igen. Jag håller i vanlig ordning tummarna för att de kommer med. Det här året ska jag inte vara ute och promenera när uttagningen är. Förra året beslutade jag mig för att gå en promenadslinga när alla var ute och tävlade om platserna i laget. Det resulterade i att jag helt plötsligt råkade hamna på stället var en del väntade på att få ge sig ut och tävla. Nu hade jag tur och störde ingen men hade jag gjort det skulle det inte varit kul. Jag ser fram emot ett par trevliga dagar med trevliga människor

1 kommentar: