torsdag 19 maj 2011

Que????

Det var ett trevligt stort kuvert till mig i brevlådan så givetvis blev jag nyfiken vad det kunde vara. När jag öppnade kuvertet dök ett stort frågetecken upp i mitt huvud. Det här är vad som fanns i kuvertet.
Ett fint halsband till en akita. Jag har inte sett till någon akita här i huset och skulle jag hitta någon skulle jag bli ännu mer förvirrad. Det fanns även ett visitkort med i kuvertet och på baksidan var det skrivit grattis till vinsten. Om jag hade tävlat om ett halsband skulle det hela inte vara så underligt men den enda hundprylen som jag har tävlat om var en cd med kommendering. Nu är frågan om någon som tävlade om halsbandet är lika förvirrad över att ha fått en cd med kommendering till appellen. Jag får nog ta och slänga iväg ett mail till personen vars visitkort låg i kuvertet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar