måndag 11 april 2011

Hur ärlig ska man vara?



 Det är en fråga som jag har funderat länge över. Många hundbloggar är helt ärliga med om hunden har någon defekt eller inte, givetvis behöver det inte vara hela sanningen som de väljer att skriva. Hur ärlig jag ska vara är en sak som jag har funderat över i mer än ett år och tidigare så har jag inte skrivit/pratat om ett fel som Toker har. Jag har nu insett att ingen vinner något på att dölja fel så därför kommer jag att vara helt ärlig. Toker har distichiasis, uppfödaren informerades av mig så fort som jag upptäckte det. Givetvis så har även veterinär satt den diagnosen.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du gör helt rätt. Informationen är av intresse och vikt för uppfödare när de planerar sin framtida avel. Det är ju så att ärlighet varar längst.

    SvaraRadera