onsdag 23 december 2015

Mer fart på hundarna än på mig

Och det beror på att jag börjat ta en ny medicin. I mitt fall innebär medicinbyte/ny medicin alltid att jag blir illamående och att det känns konstigt i huvudet. Nu brukar det gå över på några dagar så det är bara att stå ut. Jag hoppas verkligen att den här medicinen kommer att fungera bättre. I värsta fall kan det vara så att läkarens gissning är rätt nämligen att tumören (godartad) har vuxit. Då är det inte säkert att medicin kommer att fungera så länge till. Att vara inlagd på akademiska sjukhuset för ytterligare undersökningar känns inte lockande alls så jag håller tummarna för att medicinen kommer fungera.

3 kommentarer:

  1. Hoppas det är fort övergående och att den fungerar bra. =) God jul!

    SvaraRadera
  2. Känns det bättre med illamåendet och huvudet nu? Hoppas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag har jag mått bättre. Orkade med längre promenad på dagen så det går åt rätt håll

      Radera