tisdag 10 november 2015

Förutspår att jag kommer att bli väckt i natt

Det jag tror kommer att väcka mig är det trevliga ljudet av hund som spyr. Jag och Lexus är nämligen lite lika, ser vi något gott så trycker vi i oss det så fort som möjligt. Nu har vi dock olika åsikter om vad som är ätbart/gott. Sambon var ute själv med hundarna och herr Lexus trodde antagligen att det var julafton när han hittade en slaktplats. Givetvis så åt han så mycket som han kunde och samtidigt så drabbades han tydligen av tillfällig dövhet för han brydde sig inte om sambons åsikter. Sambon fick helt enkelt gå till Lexus och ta honom därifrån. Jag hoppas givetvis att han inte kommer att må illa men jag blir inte förvånad om jag blir väckt i natt. Jag får väl se det som mitt straff för att jag inte orkade följa med ut.

3 kommentarer:

  1. Men urrrrrk! Usch vad äckligt att ta rätt på det också om det kommer upp, jag avundas dig inte. Hoppas att han lyckas smälta det han fick i sig. Jäkla djur att vara äckliga alltså.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glädjande nog så verkar det som om Lexus mage av någon underlig anledning klarar inälvor som har legat till sig ute i någon /några veckor för han spydde inte. Annat kan han spy av som inte på långa vägar är så vidrigt

      Radera
    2. Åh så skönt att han inte kräktes. Hurra!

      Radera