tisdag 10 mars 2015

Yana, Freyja och Lexus

Tidigare så har jag ändrat på namnet på bloggen och hemsidan när en hund har gått bort. Så blir det inte den här gången. Att ta bort Yanas namn skulle kännas konstigt så hennes namn kommer att stå kvar så länge som bloggen finns kvar och jag håller liv i den. Yana har varit en så stor del av bloggen från det att jag började blogga och hon kommer att få ha kvar sin plats. Yana blev/ska bli kremerad precis som Leo och Toker blev. Hon kommer att få en plats i trädgården under en buske/prydnadsträd. Det dröjer ett tag innan vi får hem askan och det kommer att dröja ännu längre tid innan det går att gräva i trädgården.

1 kommentar:

  1. Jag förstår att du vill ha kvar Yanas namn i bloggtiteln, jag ville inte ha kvar Uzie men man är olika. Jag behövde distansera mig mer, kanske för att hon var min enda hund. Jag vet inte men jag förstår dig.

    SvaraRadera