torsdag 26 februari 2015

Ligger mest i soffan

Det händer inte mycket här alls. Jag ligger mest i soffan med Yana i knät och läser böcker. Medicinen har än så länge tyvärr inte hjälpt Yana så mycket så vi tar det mest lugnt. Sambon får äran att motionera de yngre medan jag och Yana tar det lugnt.
Får lov att erkänna att jag även glömt bort att ringa veterinären och boka tid för vaccinering av Lexus. Jag satsar på att ta itu med det imorgon, omröntgen av armbågarna får dock vänta lite för Lexus är inte direkt nytvättad. Vaccinering av inte helt ren hund går an i min värld men när det gäller röntgen eller liknande saker så vill jag att hundarna är rena. Tror inte att veterinären bryr sig så mycket men jag tycker att man ska komma med rena djur om det inte är något akut

2 kommentarer:

  1. Borde inte medicinen tagit nu? :-( Hoppas att den gör det snarast!
    Jag håller med dig om att man ska ha ren hund till vetten. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon har blivit bättre men är inte okej

      Radera