fredag 11 juli 2014

Vill hon ge mig en hjärtattack?

Jag gick ut på altanen för att röka och i vanlig ordning släppte jag ut hundarna. Lexus skuttade ut i trädgården, Yana stannade kvar inne och Freyja gick runt på altanen. Jag satte mig på trappen och rökte och Yana kom och ville bli klappad. När jag hade rökt klart satt jag kvar och klappade Yana en stund. Sedan reste jag på mig för att gå in och upptäckte en död fågel någon dm bakom mig. Döda fåglar är inte riktigt något som roar mig och ju närmare mig de är desto mindre roar det mig. Fågeln låg inte där när jag gick ut så Freyja hade varit artig och hämtat den döda fågeln från altanen och lagt den bakom mig. Jag brukar uppskatta gåvor men döda djur blir jag inte så glad över. Lärdomen får bli att jag ska ta och titta om det ligger någon död fågel på altanen innan jag släpper ut hundarna.

1 kommentar:

  1. Åh tack, liksom. Fy vad äckligt. *fnissar* Kul när det händer andra. Jag har inte så mycket emot döda djur, men det är ju inte SÅ himla gosigt att få ett i present.

    SvaraRadera