onsdag 23 juli 2014

Hm en månad för tidigt

Den ena klematisen har börjat blomma.

Så var det en löptik i huset igen. Nu tycker jag allt att Freyja började löpa lite för tidigt. Om hon hade hållit sig till tidigare intervaller så skulle hon inte ha börjat löpa förrän slutet av augusti. Nåväl det är skönt när det är över. Höglöpet har varit drygt tidigare och det blir det säkert den här gången också. Men jag och sambon har oss själva att skylla eftersom vi har valt att ha hane och tikar. Och det hade kunnat vara värre, Lexus hade kunnat vara jobbig under hela löpet och det är han inte. Ska vara lite smartare under det här löpet och öka på hans mat med start idag så att han inte blir mager. Går helt klart åt mer energi under höglöpet och då äter han sämre än vanligt

2 kommentarer:

  1. Ugh, hoppas att hon inte fortsätter att skjuta på löpen så att det blir för ofta. :-/
    Klematis är så himla fina, jag önskar att jag hade trädgård så jag kunde ha sådana också. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det hoppas jag verkligen inte. Nu har det bara gått 5 månader sedan förra löpet var över

      Radera