onsdag 15 januari 2014

Till mig och till hunden/hundarna

Det blev ett par Icebug Sorix till mig. Jag måste helt enkelt ha något vettigt att ha på fötterna så jag blev helt tvingad att köpa något. Nu hoppas jag att de kommer att hålla ett bra tag.
För en del av pengarna som jag fick ihop på Tradera skaffade jag mig en tungapport. Inte en nödvändig sak men eftersom jag ändå planerar att tävla med Lexus i framtiden så är det ändå något som behövs. Det känns som ett bra vinterprojekt att få honom att tycka att den är rolig. Jag hade inte räknat med att han skulle bära runt med 4kg på en gång och jag känner min hund.
Det gick bra att bära runt på axeln utan vikter och det är en start.

1 kommentar:

  1. De jag känner som har icebugs (jag har också numera men de är bara använda en gång) säger att de håller i många säsonger utan minskad effektivitet. Jag hoppas att dina funkar bra!

    SvaraRadera