onsdag 8 januari 2014

Omväxling

Idag var det dags för mig att träffa en läkare. Efter att jag kom ut från Säter har jag inte haft kontakt med någon läkare så det var nog på tiden. Hundarna fick följa in till Malung för jag tänkte att det kunde bli bra med en promenad inne i Malung som omväxling. Det har mest blivit promenader här i byn och längre bort från civilisationen sen jag blev fri. Utan överdrift kan jag säga att det märktes på hundarna, Yana var den enda som uppförde sig på samma sätt som hon gör här i byn. Lexus var lite ouppmärksam på mig och tittade på lite allt möjligt istället och Freyja hade bara en  massa energi. Jag håller en tumme för att hundpromenader på söndagar börjar igen i Malung. Det var så smidigt och trevligt att kunna åka in på söndagar och promenera med andra hundägare. Nu skulle jag inte orka vara med varje söndag men ibland skulle jag nog orka. Resultatet av läkarbesöket blev tacksamt nog inget vårdintyg utan bara förlängd sjukskrivning

1 kommentar:

  1. Åh vad skönt att det gick bra hos läkaren, och att du får stanna hemma med sambo och hundar. <3

    SvaraRadera