måndag 27 januari 2014

Det börjar bli tjatigt

Så här ser det ut när jag tittar ut genom ett av fönsterna i vardagsrummet.
Mobilen duger utmärkt till sådana här bilder. Det är grått i vanlig ordning och snön faller. Lite sol skulle inte skada men det får jag fortsätta att vänta på. Igår klarade jag ca 20 min träning av Lexus i trädgården sen blev det för kallt för mig. Lexus hade däremot inga problem. Jag borde träna mycket på platsliggning men jag vill inte gärna låta honom ligga eller vara stilla någon längre stund när det blåser riktigt kallt och är runt minus 10. Nu är det mycket som vi behöver träna på så det är inga problem att hitta på saker att träna när han är i rörelse. Yana och Freyja vill under inga omständigheter vara ute och träna med mig i det här vädret så de slipper givetvis.

1 kommentar:

  1. Grått, grått och grått... fast jag såg solen förra veckan, bara en sådan sak. Man får vara glad för det lilla. Hoppas att ni får sol snart hos er.

    SvaraRadera