lördag 6 juli 2013

Viktigt att göra saker själv

Det är lätt när man har haft ett förhållande ett tag att man gör väldigt mycket ihop. Även om det är trevligt så är det ibland bra att man ägnar sig åt olika saker. Den här helgen är sambon i Kosta och umgås med hundfolk medan jag är på psyket och umgås med galningar. Ska jag vara helt ärlig så hade jag hellre varit i Kosta men nu är det som det är. Lillråttan (Freyja) har tydligen spårat väldigt bra vilket värmer ett mattehjärta. Yana skulle få något spår imorgon om jag nu uppfattade rätt, sambon hade missat att ta med mobilladdare så samtalet blev kort.

Det går ingen större nöd på mig här även om det inte är det muntraste stället man kan vara på. De är väldigt duktiga på att göda en i alla fall. Frukost 8, fm fika 10, lunch 11.45, em fika 14, middag 15.45 och kvälls fika 19.15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar