torsdag 11 april 2013

Nordic lenses hoppas verkligen att ni går i konkurs förbannade skitföretag

4 april fick jag då ett krav från skitföretaget Nordic lenses på en summa som betalades i januari. I kravet hotade de med Intrum justitia. Givetvis hörde jag av mig till Nordic lenses samma dag, nu går det bara att höra av sig till dem via mail vilket med största sannolikhet beror på att det finns en del upprörda kunder. Nordic lenses har då en utlovad svarstid på mail på 18h, som jag räknar har det nu gått mer än 18h sedan den 4 april men inte enligt Nordic lenses tydligen. I dag kom det då ett krav från Intrum justitia, sånt roar mig inte alls. Jag har förklarat i ett mail till dem hur det ligger till så nu får jag se vad som händer

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att du bifogade bevis på att du faktiskt har betalat också. Håller tummarna för att det snabbt blåser över.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det har jag inte gjort. Det var ett litet formulär som man skulle fylla i och det fanns ingen möjlighet att bifoga något. Givetvis skrev jag däremot att de kunde få en skärmdump från mitt konto så de skulle kunna se att det var betalt i januari

      Radera