tisdag 16 april 2013

Bättre än jag trodde

Fördelen med att spela in korta sekvenser när jag tränar Lexus är att det är så mycket lättare att se både det bra och det vi behöver träna mycket mer på. Ställande och vänstersvängar var det som fokus hamnade på i dag. Ställande tränade vi i källaren medan vänstersvängar tränades ute. Jag blev faktiskt lite förvånad när jag tittade på inspelningen för det ser bättre ut än vad jag trodde.
Jag skulle kunna gå bättre och Lexus skulle kunna hålla positionen bättre men jag ger oss godkänt=) Det handlar bara om mer träning så kommer det att bli bra.
Även om jag stundtals har funderat på om jag har gjort rätt som har tagit det så pass lugnt med träningen av Lexus så känner jag mig mer och mer övertygad om att jag har gjort helt rätt. Vi kommer att hinna med allt vi vill

3 kommentarer:

  1. Duktiga Lexus !
    Tror du gör helt rätt som tar det lugnt, funkade för oss :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kommer nog inte att hinna lika mycket som dig och Viktor men lite ska vi allt hinna med=)

      Radera