fredag 1 mars 2013

Inte riktigt en skrytvägg

Det började kännas som om det nog var på tiden att hundarnas diplom/championat papper eller vad det nu kallas hamnade på en vägg. Efter att ha funderat kom vi fram till att vi inte hade någon lämplig vägg. Lösningen blev att sätta dem ovanför ingången till vardagsrummet,
(Notera även hur duktiga vi är som har en brandvarnare). Nu är inte Freyjas Se vch diplom upphängt och inte heller Yanas No jch. Yanas No jch diplom har vi inte lyckats beställa än men snart så (något år till lär det ta) och Freyjas diplom har vi ingen ram till. Nu kommer alla som tar sig innanför ytterdörren att se diplomen

2 kommentarer:

  1. Va!! Skulle man ha satt upp diplomen? Men allt annat var inte lika viktigt att visa upp hoppas jag?? (Tror allt mitt hamnade i kartongen så snart jag kom hem från mentalbeskrivningar, tävlingar osv....... Hunden placerade jag dock jämte mig.

    SvaraRadera