lördag 2 februari 2013

Nöjd

Man kan nog säga att Lexus är lite mer road av att leka än vad Yana är.
Det börjar arta sig. Nu äntligen börjar jag få mer koll på min kamera. Lite lurigt är det dock att fota bayrarna och Lexus. Ställer jag in ljuset efter lexus blir bayrarna bruna klumpar utan detaljer och ställer jag in efter bayrarna blir lexus för överexponerad.
Yana är som mest nöjd när hon får promenera och skutta runt i fred. Det händer att hon vill leka med någon av de andra hundarna men får hon välja leker hon helst med mig eller sambon.


Lexus tar alla tillfällen som erbjuds att springa runt och göra av med energi. 
Freyja hade nog gärna varit lös men hon verkade trivas med att vara ute och promenera i alla fall. Nu var det inte kallt så hon blev inte frusen av att ta det lugnt
Lexus

Lexus
Yana
Gräva är något som både Yana och Freyja uppskattar. Att gräva i snön är mycket bättre än att gräva i trädgården när det är barmark.

Yana
Idag var det nog sista dagen som Freyja går kopplad. Löpet är över men någon extra dag brukar hon få finna sig i att vara kopplad innan hon får springa fritt igen. Jag kan inte besluta mig för om jag gillar att ha bilderna så här stora eller inte så jag provar ett tag och sen får jag se om jag ändrar tillbaka till en mindre storlek

4 kommentarer: