tisdag 4 december 2012

Inte helt frisk

Min plan var att vara frisk idag men det är snarare tvärtom. Igår fick Lexus i alla fall en mer riktig promenad så han kunde skutta av sig i runt 40min. Även Yana och Freyja uppskattade att få springa runt. Sambon mådde bättre i morse så han gav sig av till jobbet. Jag hade tänkt att jag skulle tvinga mig ut på promenad på dagen men det går verkligen inte.
Ett rådjur utanför köksfönstret. När jag fotar med automatik så mår jag inte bra och bilderna blir inte heller bra. Jag börjar tycka synd om Lexus som inte får göra något men med lite tur kan jag nog övertala sambon att ta en promenad med honom när han kommer hem. Om Lexus inte hade kunnat skutta runt lite i trädgården skulle jag ha ännu sämre samvete. Korta stunder orkar jag i alla fall vara ute så länge som jag slipper röra mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar