måndag 17 december 2012

Inga jävla apor

Jag borde plugga men idag finns det ingen lust. Jag blev tvingad att plugga igår och det kan jag ta när det beror på att jag har varit slö i veckan. Det är lite värre när det beror på att en annan elev gör det den ska sista dagen.
Istället har jag roat mig med att måla fondväggen i sovrummet vit. Tanken var att vi skulle ha en svart tapet som fondvägg men vi insåg att rummet skulle bli för mörkt. Det kommer att bli en hel del tavlor i rummet på konstiga platser. Det var första gången som jag tapetserade och det syns. Projektet sovrummet har tagit löjligt lång tid, vi får skylla på tidsbrist och sjukdom. När sovrummet är helt klart ska jag ta itu med att skapa en yta i källaren till hundträning.

1 kommentar:

  1. Jag tycker alltid att renovering tar längre tid än vad man planerat.

    SvaraRadera