lördag 17 november 2012

Så var det helg

Försök till tackling. Lexus lyckades inte men nu borde han väga som bayrarna, någonstans mellan 16-18 alltså. Jag får nog ta och väga honom någon dag.
Freyja spanar
Löjligt nog så blir jag alltid förvånad över att Lexus ser så vuxen ut när jag tittar på bilder av honom. När jag ser honom så ser jag bara en studsig valp.
Med tanke på att sambon fortfarande kallar Freyja för valp så är det helt okej att jag fortfarande ser Lexus som en valp.
Yana blir det aldrig så många bilder på för hon håller sig oftast runt fötterna på mig eller sambon. Lite sorgligt känns det att hon har fått lite vita hårstrån runt nosen men med tanke på att hon är 7 ½ år så är det kanske inte så konstigt

1 kommentar:

  1. Jag ser min vovvas gråa nos, några gråa hår i ögonbrynen och det gulliga gråa håret mellan trampdynorna som stiliga ålderstecken. Hon ser också sig själv med sina snart 11 år som en åldrande dam med rätt att bestämma, vilket har sina sidor…

    SvaraRadera