tisdag 2 oktober 2012

Många faror

Jag har inte blivit paranoid än utan bara lite irriterad. Jag har hunnit konstatera att tidningspapper är ett dåligt substitut för ciggpapper. Utan cigg blir alltid humöret lite lidande, om jag med cigg hade varit en sån där läskig människa som studsar runt och tycker allt är fantastiskt så hade det nog varit nyttigt med dagar utan cigg men nu är jag inte en sån.
Fara nummer 1

Det värsta med en hund i spökåldern är att han lyckas få mig att hoppa till ibland. Oftast är det så att jag går runt och funderar på något och sen helt plötsligt börjar Lexus skälla på något. Den här gången var det rätt lätt att gissa vad han skällde på, släp är så pass stora att även jag noterar sånt.
Fara nummer 2

Även den här fick en ordentlig utskällning.
Fara nummer 3
 Den här gången trodde jag att det var några rådjur som han såg längre bort men så var det inte. Det var resterna av en kastrull som var upprörande. 

Inte helt vettig jämt men ack så söt. Jag hade inte med mig kameran utan det fick bli bilder tagna med mobilen och då blir det som det blir

1 kommentar:

  1. Jag ser att han brås på mor sin (igen)... Yuffie skällde också ut blänkande saker efter noter.

    SvaraRadera