söndag 21 oktober 2012

Blev kanske lite stor

Redan när vi började byta panel på ena sidan huset så planerade jag att bygga en kompost av lite brädor från den gamla panelen. Sen har tiden gått och brädorna har legat på gräsmattan och irriterat mig. Nu i helgen tänkte jag att det var en bra idé och bygga ihop något. Med tanke på att det blir en hel del löv varje höst så tänkte jag att det var lika bra att bygga en rätt stor kompost. Nu blev den lite större än vad jag hade tänkt mig och nu har jag ingen ursäkt längre att inte kratta upp alla löv. Brädorna som blev kvar får det nog bli planteringslådor av så fort jag har tid att fixa med det.

Jag hade velat lägga spår i helgen men det är helt kört när det är efterjakt. Idag har de jagat på tre olika platser så det går inte att lägga spår utan att riskera att vi stör jägarna eller att dem stör oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar